Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 15:48 - Лицемерие до дупка
Автор: johndoe Категория: Лични дневници   
Прочетен: 602 Коментари: 0 Гласове:
0



Много, ама много се дразня, когато някой, с когото не се разбирам вземе,че почне да се овърта около мен или моите приятели.Винаги съм си мислел,че хората действат прикрито щото не им се занимава да се карат пък е и неудобно.Такава е ситуацията и в класовете.В моя клас имаме си групички ама не се стигало често до сериозни конфликти.По-интересното е,че лидерките на едната групичка(2 кокошки) почнаха да ми бъркат в паничката.
Имам една много добра приятелка в класа и те тея двете почнаха да се овъртат около нея,а именно да излизат с нея,кафенца,барове,едно друго и така почнаха да си я привличат до тях да е.Допреди 2г. те не я виждаха като много близък познат от класа,а сега все едно са отраснали заедно,а моята приятелка е най-готиния,отворен,забавен,отракан човек когото познавам.Много е и умна,дори сме си говорили за тея групички,за лидерите им,за отношенията в класа,а сега им се връзва на тея двете.
По-дразнещ за мен е факта,че лицемерието е много добре прикрито,а на мен ми се струва,че блика отвсякъде.На мойта приятелка трябва да и кажа,че ако скоро не ги разкара ще ида аз и ще ги наритам много здраво,защото това вече не мога да го изтърпя.


Тагове:   дупка,   лицемерие,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: johndoe
Категория: Хоби
Прочетен: 91828
Постинги: 69
Коментари: 36
Гласове: 118
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930