Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2007 18:24 - Герои на социалистическия труд
Автор: johndoe Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 826 Коментари: 0 Гласове:
0



Убеден бях,че няма звезди в България-сега вече съм абсолютно сигурен.Потвърждение на думите е VipBrother 2.Нима е нормално звездите да си тръгнат така от финала.Какви хора,оставете звезди,са след като не могат да понесят поръжението с чест и достойнство.
През цялото време повтаряха,че са най-големите звезди и никой не може да им държи сметка,камо ли да ги съди.Е намери се такъв човек или по-точно хора.Това са хората гласували за Христина на финала.Убеден съм,че повечето не са гласували за Христина,а против "звездите" в Къщата.
Против тези звезди,които наричаха обикновените хора селяни само,защото не са от София.Те селяните какво са,някаква по-нисша класа?Като е така нека Азис отиде да жъне по цял ден с комбайна на село.Да оре и да сее да го видя как ще пропищи на петата минута.
Няма звезди в България,защото всички са и сме излезнали от хубавите кутийки наречени панелни блокове през социализма.
Някой ще каже "Какво от това!Нали съм се издигнал?!".Аз ще му кажа "И кво от тва ,че си се издигнал! Да не си случайно нещо повече от хората,които не са имали чак такъв късмет?!".Всички "звезди" в България забравиха откъде са тръгнали-от панелките и от селцата.
Нека вземем най-големите "граждани" в Къщата.Катето Евро е отчасти албанка(най-недоразвитата нация) и не е родена в България.
ДесиСлава дори не й запомних родното място-някво малко градче в Подбалкана.
Азис е от Костинброд.Китаеца е от София,но кое поколение.
Това бяха основните опоненти на "селяните" вътре.
И кво се оказва,че най-големите "граждани" май май не са много "граждани".
А това,че живеят в София не ги прави богове.Нека не си мислят,че серат мрамор и маргаритки.И те са хора ,и те правят същите неща като нас(даже имат и пъпки на задниците).
Трябва да престанат да си придават важност,тъй като и те са нямали кво да ядат през 1990-92г. и 1997г.  .И те са се редяли на опашки за кисело мляко,а това,че го забравят не им прави чест.
Аз съм от т.нар. провинция(Пловдив),но тва не ме прави по-малко човек от "софиянци"(само да кажа,че през уикендите 3/4 от София се изнася за родните си места).
Така,че всички сме и ще бъдем Герои на социалистическия труд докато се помним макар и някои да не го признават.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: johndoe
Категория: Хоби
Прочетен: 91918
Постинги: 69
Коментари: 36
Гласове: 118
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930